Chanett.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare: România
0,00 RON … 199,00 RON → 20,00 RON
200,00 RON sau peste → 0,00 RON
0,00 RON … 199,00 RON → 15,00 RON
199,00 RON sau peste → 0,00 RON
Comenzile de 200 lei ce beneficiază de cadou: cadoul va fi ales aleatoriu in baza stocului disponibil la ambalarea comenzii in funcție de valoarea comenzii plasate.
RETURNARE
Conform OUG 34/2014 cumpărătorul are dreptul sa se retragă din contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunțe la un serviciu, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fără invocarea unui motiv și fără a suporta alte costuri inafara de cele de livrare.
Produsele returnate trebuie sa se afle in perfecta stare, așa cum au fost de asemenea primite de către cumpărător fără a surveni modificări sau degradări. Clientul este rugat sa anunțe in prealabil efectuarea returnării produsului și sa îl expedieze prin orice firma de curierat adăugând in interiorul coletului numele și contul bancar destinate returnării banilor. In termen de maxim 14 zile calendaristice i se va returna contravaloarea produselor in contul bancar menționat de către cumpărător. Produsele se expediază doar prin firme de curierat. Nu se accepta retur prin posta romană. Coletele expediate prin posta romană nu vor fi ridicate. Coletele ce au depasit termenul legal de 14 zile disponibile pentru returnare nu vor fi ridicate.
*** coletul expediat retur nu trebuie sa aibă taxe de achitat la livrare. Coletele cu taxe de achitat la livrare sau cu sume de ramburs atașate, NU VOR FI RIDICATE.
Conform legislatiei in vigoare, urmatoarele produse nu pot fi returnate: produsele cosmetice (rujuri, creioane dermatograf ), produse de igiena intimă, lenjerie intimă și costume de baie. Aceste produse nu pot fi returnate din motive de igiena.
Schimbul unui produs
In momentul in care se solicita schimbul unui produs, firma de curierat percepe taxa pentru doua drumuri insa diferentiat de taxa de livrare standard.Taxa de tur+retur a unui schimb este in valoare de 24.5 lei
Valoarea produselor alese la schimb trebuie sa fie egala sau mai mare decât produsul ce urmează a fi schimbat.
Termenii si conditiile de schimb ale unui produs sunt identice cu cele de returnare integrala, prezentate mai sus.
** In cazul unui produs deteriorat (mici imperfectiuni insesizabile la ambalare) provocate de matrita din fabrica sau de mijloacele de transport, schimbul produsului este gratuit. Produsul se va schimba cu exact aceeasi culoare si marime din comanda initiala drept masura de preventie a eventualelor defectiuni intentionate ale produsului. In conditiile in care, produsul respectiv nu mai este in stoc, se poate schimba cu alt produs la alegere sau returna integral urmand a se rambursa contravaloarea acestuia in contul bancar, conform conditiilor de returnare prezentate mai sus, fara alte modificari ale acestora.
!! Eventualul defect produs de transport trebuie raportat in maxim 24 ore de la primirea coletului. Defecte de material pocnit/ forțat sau alte defecte ce pot surveni in urma forțării produsului și nu sunt raportate in 24 ore de la primirea comenzii nu vor beneficia de schimb.
** CONTACTUL SE EFECTUEAZA DOAR IN MEDIUL ONLINE, IN SCRIS VIA EMAIL, MESSENGER, FORMULAR DE CONTACT DISPONIBIL PE SITE IN SECTIUNEA " CONTACT". TOATE DISCUTIILE SE MENTIN IN SCRIS PENTRU A PUTEA DETINE SI PASTRA UN ISTORIC CLAR.
Termenii și condițiile returnării sunt conform legislației in vigoare după cum urmează:
"Consumatorul trebuie sa stie ca, din momentul in care a primit un produs comandat pe internet, are dreptul de a denunta contractual si 14 zile pentru a-l returna, daca nu este multumit de el, fara sa invoce vreun motiv.
In cazul returnarii produsului, consumatorul isi poate primi suma de la comerciant in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
Consumatorul trebuie sa citeasca termenii si conditiile de functionare a magazinului online deoarece termenul de 14 zile (in care poate opta pentru returnarea produsului) se prelungeste cu inca 12 luni in cazul in care comerciantul nu a mentionat in format expres despre existenta dreptului de returnare a produselor."
[ sursa ANPC ]
"Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator." ( art 14 OUG 34/2014)